MY FOLLOWERS

Wednesday, April 2, 2014

Seni & Kreativiti - Trick Ilusi Potret Laura Williams

Kredit kepada: Flickr Laura Williams
Gambar ihsan: Flickr Laura Williams


Assalamualaikum.....

Adalah sesuatu yang sukar bagi Laura Williams untuk menyatakan apa sebenarnya yang memberikannya inspirasi dalam konsep fotografi yang diketengahkannya. Seperti juga artis lain, dia juga mendapat inspirasi dan idea daripada apa yang terdapat di sekelilingnya. 

"Saya mendapat idea daripada banyak benda di sekeliling seperti mimpi, alam, dan jurufoto lain. Saya rasakan inspirasi itu boleh datang pada bila-bila masa. Sering kali bila saya temuinya, saya tidak lihatnya secara spesifik, jadi saya biarkan sahaja ia datang kepada saya." katanya. 

Laura mengakui mempunyai impian, dan dia merekodkan dalam jurnalnya tentang memori dan perincian berkenaan imaginasinya. Populariti daripada siri fotografinya merangsangnya untuk menjadikan bidang fotografi ini sebagai kerjayanya. Dia kini bercita-cita untuk menjadi jurufoto bebas, dan boleh melakukan kerja seperti mengambil foto dan menyunting kulit album sendiri.














KLIK SINI untuk artikel penuh.




No comments: