MY FOLLOWERS

Tuesday, December 28, 2010

Artikel - Penculikan!! :-D

Credits to: Syok.Org
Gambar ihsan Syok.Org


Salam...

Di sini ada sedikit selingan buat anda sempena cuti sekolah yang bakal berlalu..


Errrkk....

Nggggaaaahh... makang budoookkk...

Toloooonnngg...

Oh, Tuhan...Apa salahku sehingga diperlakukan sebegini??...huhuhuhuuu
 

Kepada yang akan memulakan sesi persekolahan, jauhilah sikap suka membuli kerana ia sememangnya satu kesalahan.  :-D  (hahahahahahahaha....)


Sumber: Diculik


Kepada semua yang bakal menyambung kembali pelajaran, diucapkan selamat belajar dan meneruskan pengajian.

13 comments:

miss miera said...

sian kucin!!! hahaha

dyalova said...

err,apa mereka2 buat dengan ank kucing tu??=p

~Dilazul~ said...

yeah blade edge....misteri2 ye

kamu.haha :)

singgah jgk blog kam ni.huhu

peah @ peps said...

fuhh..dapat gak Cik Peah cari Blade Edge punye blog ni...jauh merantau..dapat gak cari...

"Coupling" Trend

ayu aziz said...

dalam bnyk2 blog..
blog ni je xkne demam piala AFF..
hebat tol~!! hahaha

btw happy blogging sir.. :)

syira aka sepatu hijau said...

salam

masa belajr kat ukm dulu monyet banyak sangat

biasa lihat aksi ni, pernah snap pic, tapi ntah la taruk kat mana dah :D

Anna Fauzi said...

hahaha.. comel ape! dia jage kucing tu.. siap nak kasi makan pulak tu.. tapi ape lah yang dia tau kan.. kucing mane makan pisang macam dia.. hahaha.. ini bukan buli, ini berkasih sayang...

taqie said...

haha..comel gile monyet2 tuh :p

psst.. dah singgh dah.. btw, nice blog ;)

bidadarihijau said...

haha..comel jer...btw budak2 skunk dh pandai buli- membuli..haisyhh..dasyatt

Tema Hitomi said...

haha...comel je monyet tu kidnap kucing :)

btw, tenkiu so much for da advice and thanks for dropping by as well =)

tia said...

haha! comel je dye pegang kuceng tuh!

Nurulbadiah Lai said...

siang ke die boh hahaha..:)

Roxy zai said...

wah..sini bnyk mnyet tp xda kes culik lg..mcm kiut plak haa..=p