MY FOLLOWERS

Thursday, December 8, 2011

Artikel - Kalau Nak Minta Cerai, Jangan Buat Dalam Kereta!! :-D

Kredit kepada: email
Gambar ihsan: Yahoo Images


Assalamualaikum....

Sepasang suami isteri yang selalu menghadapi masalah perhubungan tengah berbincang masalah mereka dalam sebuah kereta di mana suami sedang memandu.

Isteri : Kita dah berkawin 15 tahun dah, saya rasa saya tak sesuai lagi bersama dengan awak... saya nak mintak cerai dengan awak.....

Si suami diam dan terus memandu kereta ...bertambah laju....(70km)

Isteri : saya dah tak cintakan awak lagi...sebenarnya saya dah ada teman lelaki....dia akan berkawin dengan saya lepas awak ceraikan saya... saya malas nak cerita panjang lagi..dan saya tak nak awak cuba pujuk saya..saya dah bosan hidup dengan awak....!!

Si suami terus memandu dengan penuh perasaan marah...masih diam...

Isteri : bila kita bercerai, saya nak rumah kita...

Si suami masih diam ...memandu dengan lebih laju....(80km)

Isteri : saya nak anak kita juga...awak bukan boleh pelihara mereka.....

Si suami masih diam ..tambah kelajuan (100 km)

Isteri : saya nak kereta ini, credit card dan saving akaun kita

Si suami masih diam, membelok kereta ke arah jaya jusco......

Isteri : awak ada ingin minta apa2??

Suami : tak perlu....saya dah ada apa yang saya perlukan...

Isteri : ya kah?? apa yang awak ada..??

Suami : (Si suami menjawap sebelum beliau melanggar dinding konkrit Jaya Jusco)... saya ada airbag.....awak tak ada..

Hehehehe  :-D

No comments: