MY FOLLOWERS

Monday, November 28, 2011

Sekadar Luahan - Dah Dapat Hadiah Main Teka-teki... Terima Kasih :-)

Kredit kepada: Emy Zulaiha
Gambar ihsan: Emy Zulaiha


Assalamualaikum....

Pada asalnya saya bermain teka-teki ini sekadar untuk suka-suka, namun apabila ada hadiah ditawarkan, rasanya tidak salah untuk saya mencuba. Lagipun, saya belum pernah mendapat sebarang hadiah daripada blogger lain sepanjang bergiat sebagai blogger. Bukanlah untuk mendapat hadiah sebagai matlamat utama tetapi untuk mengetahui jawapan yang betul dan sebagai latihan untuk minda.

Tuan pemberi teka-teki



Jawapan yang saya beri dikira betul berdasarkan kira-kira dan keterangan logik. 

Meskipun, hadiah bukanlah bernilai ratusan ringgit namun sudah cukup sebagai penghargaan kepada usaha menjawab teka-teki yang diberikan. Tidak perlu dikritik kerana kelewatan penghantaran, boleh jadi ia bukan kesalahan si penghantar.

Justeru di kesempatan ini, ingin saya rakamkan ucapan terima kasih kepada blogger Emy Zulaiha di atas hadiah yang disampaikan. Hadiah yang dikirimkan sudah selamat sampai di tangan saya.

No comments: