MY FOLLOWERS

Monday, September 5, 2011

Sekadar Luahan - Kembali Ke Sekolah Sesudah Raya :-)

Kredit kepada: -
Gambar ihsan: Yahoo Images


Assalamualaikum.....


Akan kembali ke sekolah selepas cuti perayaan Aidilfitri ini! Meskipun masih mengajar subjek Matematik seperti di sekolah terdahulu, kali ini saya akan mengajar di sekolah tahfiz pula.

Sehingga kini, saya masih bekerja secara kontrak dalam berbagai bidang pekerjaan. Mungkin belum rezeki saya lagi, tetapi saya masih berdoa semoga akan mendapat pekerjaan tetap suatu masa nanti.

Dalam masa yang sama, saya masih mempertimbangkan untuk menerima jawatan sebagai Juruteknik di sebuah stesen radio yang diuruskan kerajaan negeri ini yang akan beroperasi sedikit masa lagi.

2 comments:

aindzaya said...

moga blogger di murahkan rezeki =) amin...

THE GREEN said...

doakan penulis dpt keje juruteknik tu :-)