MY FOLLOWERS

Tuesday, September 13, 2011

Artikel - Jalan Dibelah Sungai

Kredit kepada: SyokOrg
Gambar ihsan: SyokOrg


Assalamualaikum...

Tidak diketahui di manakah insiden ini berlaku kerana sumber asalnya hanya menyiarkan foto-foto ketika ia berlaku tanpa sebarang perincian. 







Ada juga komen yang dihantar mengatakan bahawa saiz pembentung di bawah jalan raya berkenaan tidak cukup besar dan juruteranya tidak mengambil kira keadaan kawasan sekitarnya. Mungkin membina jambatan adalah cara terbaik bagi mengatasinya.


Apa pendapat anda?

5 comments:

emy zulaiha said...

erk! takotnye! hehe blade edge, emy nak pos..boleh mintx no fon? sbb encik posmen xbg pos kalau xde no fon.hehe tq :)

BLADE EDGE said...

ok.. tgk dlm email.

ain dzaya said...

nampak sangat structure jalan tu ta kukuh..di sini jelas nampak cara mainan dalam construction....kalau luar ngara ..mereka akn reka sesuatu structure tu dgn kukuh untuk kebaikan pengguna dlm jgka masa yg lama....tp di malaysia...asal siap suda...sbb nty mereka bole dapatkan tender baru untuk pembaik pulihan....senang kan nak buat duit......tp selfish...

anitadiana said...

takut nya lah mak ita...kalu tengah pandu tak perasan..boleh jatuh dan lemas lah kan...geri lah..

anitadiana said...

selamat hari raya..kak ita dah follow blog ne..nanti singgah blog kak ita ya...TQ