MY FOLLOWERS

Sunday, August 31, 2014

Artikel - Serangan dan Kecederaan II

Kredit kepada: Yahoo Sports
Gambar ihsan: Google Images


Assalamualaikum.....

Ronda Rousey (MMA) menyertai The Expendables 3 !




Ronda Rousey sebelum ini merupakan salah seorang atlet sukan MMA, kini mula mengikuti jejak langkah rakan seangkatannya, Gina Carano ke dunia perfileman Hollywood. Dalam satu insiden membabitkan penggambarannya untuk filem aksi musim panas, The Expendables 3, dia tanpa ragu-ragu cuba memberikan impresi yang baik dengan pelakon lain yang turut sama terlibat bersamanya. Menurut pengarah filem berkenaan, Patrick Hughes, Ronda melakukan lebih daripada yang diharapkannya - sehingga rusuknya patah! 

Saya nak tumbuk awak!
 

"Saya ingat lagi, saya ditumbuk ketika satu shot bersama Ronda. Kali pertama dia di hadapan kamera ialah ketika skrinnya bersama Sylvester Stallione di sebuah bar dan dia sangat gementar. Saya kemudian mengingatkannya apa yang perlu dibuat sebelum perlawanan dan dia melakukannya. Dia kata 'saya hendak pukul awak' " kata pengarah tersebut. 

"Keesokannya, ketika saya sedang memakai baju, saya ditegur oleh anak perempuan saya yang berusia 7 tahun 'Apa tu?' dan saya lihat ada kesan lebam hitam dan rusuk yang patah. Saya kata 'saya ditumbuk oleh seorang pelakon'. "  


Fuhh!!

KLIK SINI untuk artikel penuh.

No comments: