MY FOLLOWERS

Monday, February 6, 2012

Artikel - Disebabkan Kubur Kita Lain-lain.....

Kredit kepada: Syok.Org
Gambar ihsan: Yahoo Images



Assalamualaikum......

"Kubur masing-masing!"

Ya, disebabkan alasan inilah kita harus saling menegur dan memberi nasihat... Pun begitu, kepada yang memberi pesanan sebegini, masih ada nasihat buat anda - memberi nasihat itu tidak salah, cuma janganlah sehingga mempermainkan agama. Mungkin sesetengahnya merasakan apa yang disampaikan ini boleh diterima, namun harus juga dipertimbangkan apa yang difikirkan sesetengah yang lain. Mungkin ada yang marah dengan bahasa yang digunakan, mungkin ada yang prihatin. Wallahualam ...


Sumber

Fikirkanlah ....

4 comments:

Yatie Awang said...

ramai sebenarnya orang macam ni...susah untuk menerima nasihat

KaK LimAh Si SupiR said...

slalu sgt dgr ayat ni kalo ad org tgur ap2 =_=

zulkbo said...

salam..
realiti "kita" hari ini..
saya akui kebenaran kata2
saudara..realiti kita salah..
kalau di fikirkan..siapa nanti
yang akan memandikan dan menyembahyangkan jenazah kita sebelum ke kuburan?kalau bukan orang yang di sekeliling kita jua :)

BLADE EDGE said...

yatie: sikit jer yg blh terima :-(

kak: bunyinye mcm pentingkn diri sndri..

zulkbo: btul tu..kita hidup kat dunia ni tidak berseorangan. kene bcmpur jugak dgn org ramai..