MY FOLLOWERS

Wednesday, October 19, 2011

Seni & Kreativiti - Kepelbagaian Perisa Kit Kat

Kredit kepada: SyokOrg
Gambar ihsan: SyokOrg


Assalamualaikum.....

Berehat sebentar bersama-sama Kit Kat.

Have a break, have a Kit Kat.

"Relax la... Kit Kat kan ada..."

Itulah tagline yang sering kita dengar di kaca tv. Tahukah anda Kit Kat di Jepun turut dihasilkan dalam pelbagai perisa?












Jepun sentiasa kreatif dalam segala bidang.. Tabik! 

Malaysia, bila lagi??

6 comments:

adybbab ;O said...

fuyoooo,macam menarik jaa?hihihi,tp macam pelik jaa,huhu,but jepun memang unik :)

aNaYaNa said...

menarik!macam2 perisa ada..

aimie amalina said...

awwwwww
kalerpool
eehehhehehee
kalo dpt kat kite ni mest wat hiasan jek
hehehee

Mizfantagiro said...

wahhhhh..nampak cam best jer ^^

Princess Nur said...

Wow..Nampak sgt sedap..Tapi halal ke nak makan ek?

Cik Anita said...

errrkkk??

tak pernah tau pulak kit kat ada macam2 perasa.. tp macam tak sedap je.. huehue