MY FOLLOWERS

Tuesday, January 4, 2011

Paranormal - Pembuka Tirai....

Credits to: Kedahonline
Gambar ihsan Yahoo Images


Salam...



Selain daripada segmen yang biasa dipaparkan, kini saya membuka segmen baru. Artikel-artikel dalam segmen ini saya ambil daripada laman forum Kedahonline versi 6 (kini sudah ditutup) yang telah saya kumpulkan sejak 2002 sewaktu melanjutkan pelajaran di Pulau Pinang. Kesemua artikel berkenaan tidak mempunyai alamat URL pautannya kerana tidak diambil. Laman web berkenaan kini sudah dinaiktaraf ke versi yang terbaru (pautan ke Facebook turut disediakan).

Bagaimanapun, saya telah membuat beberapa pembetulan agar isi kandungannya lebih baik dan sampai pada pembaca. Antaranya pada ejaan, struktur ayat dan terjemahan ayat al-Quran yang disertakan. Rujukan berkaitan juga turut disediakan (insyaallah).


Banyak artikel dalam koleksi ini yang menarik buat tatapan anda semua yang ingin saya kongsikan di blog ini. Antaranya:
  • Apa Itu Saka?
  • Nama-nama Iblis
  • 9 Jenis Anak Syaitan
  • 10 Laluan Syaitan
  • Tanda-tanda Jin Memasuki Badan Seseorang

Juga kisah-kisah paranormal:
  • Gelagat Syaitan di Majlis Kenduri
  • Misteri Hutan Lata Kinjang
  • Gadis Bunian di Hentian Bas
  • Pengalaman Berjumpa Orang Bunian
  • Hilang Ketika Lahir
  • Kisah Pembantu Rumah Yang Menyeramkan

... dan banyak lagi..


Gambar hiasan - siri TV: Supernatural

Nantikan kemunculannya...

No comments: