MY FOLLOWERS

Thursday, January 6, 2011

Sekadar Luahan - Tidak Disangka-sangka....

Credits to: Blog HH
Gambar ihsan: Dashboard


Salam...

Kebiasaannya saya mungkin tidak begitu berkesempatan untuk melihat-lihat bilangan pengikut setiap kali berlaku pertambahan bilangannya. Walaubagaimanapun, hari ini saya mendapati blog saya turut diikuti oleh blogger ini:



Sebelum ini, saya telah mengikuti blog ini buat beberapa lama. Terima kasih HH kerana telah mengintip blog ini.

Ada masa, silalah ke sini lagi... :-D

14 comments:

adrinaqamarina said...

dye tu sape? -.-'

Princess Nur said...

wah..dah ramai followers ye Blade..congrats!

farhanaafri said...

singgah melawat kat cnie

ayulunera said...

hye....singgah blog ni jugak..jadi follwer lepas hasrul hassan..weeeee

BLADE EDGE said...

adrina: laa..xtau ker? blogger n fotografer
princess nur: tq.. br 200, blm 2000.

farhana, ayu: silakan... :-)

atie said...

waaaa..siapa HH??terlambat ke atie ni..huhu..masih xkenal ramai blogger~~

Salam perkenalan Blade Edge!

asfira aminuddin said...

blade! saya singgah blog awak jugak! teruskan mengblog! :)

Ain Asrar said...

dah ramai follower dia hihi .
btw tahniah lah erk :D kiter takkan tahu biler org tue suka bacer entry kiter..mesti dia akan follow kiter :D

♥cutebabygirl♥ said...

x kenal pun. huhuhu

qasehraihan said...

wah wah wah...blade dpt folower glamerr..hehe

mksih..saya prasan awak mesti jenguk dn komen kat entri saya..mksih banyak..

keep in touch..akak pun org trg mcm awak gak..hehe

Anitadahahs said...

alah.
Anita tak tersenarai pun yee.
hehe ;p

qasehraihan said...

dh lama blade xjenguk akak...nape??
merajuk ngn akak ke??

BLADE EDGE said...

salam...

kpd yg blm kenal blog HH tu, silalah ke blog dia..byk yg menarik..

qasehraihan: eh, bukan merajuk la..lama xjenguk sbb lama x online..lately ada hal sikit. bab2 keje la :-)

anita: alaa..tu printscreen yg sikit jer..nk highlight HH jer..

fieza said...

hye2 blade..ngeeeee